spontanfotning med Maz^^

jag har inte gjort ett skit idag! gick upp kl 11, strålande sol men andreas ville inte ut och sola/bada utan sitta inne och spela nätpoker >< och alla min kompisar är i andra städer/länder........ så jag har bara suttit framför datorn och sett på project runway s03, Jeff är så bra! fram tills för en timme sen :) då ringde Magnus och frågade om jag ville fota ikväll^^ det är klart liksom :D han ska fota en annan modell också, Louise, och dom ska vara i ett parkeringshus, det ska vara lite alternativt och så, och han undrade om jag ville vara med på den idén :) han hade nämligen stött på Osannda på stan i sthlm idag och hon nämnde att Nicole på thecore hade sagt att dom ville ha in nya bilder på mig :P haha innan ens jag hade fått veta det XD grejen är att jag skickade en ansökan till thecore och fick till svar att dom skulle höra av sig i augusti igen för dom har lite sommarstängt nu och att dom kanske hade nåt till mig då.. så det var ju ett litet luddigt svar liksom :P men det låter ju lovande att dom vill ha mer bilder på mig..
jaa.. så jag har precis duschat och nu äre bara att tänka ut lite vad jag ska ha med mig.. behöver inte direkt kika på outfit för vi ska använda latextejp till det :P vi får se vad det blir haha jag är ju inte den som gör så lättklätt liksom^^
roligt att den här dagen blev lite givande iaf tillslut! (förhoppningsvis).. ska försöka få med mig kameran så jag får med mig lite behind the scenes hem :) annars brukar ju Magnus vara rätt bra på det där!

vi hörs imorn igen!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0