schyssta behind the scenes bilder :)



kollade igenom lite utav mina bilder och hittade dom här behind the scenes bilderna från min och Josefin Jönssons fotning för ungefär ett år sen i malmö! jag gillar dom jättemycket :) dom har en certain coolness about them och det tycker jag är kul eftersom dom inte är tillgjorda eller nåt.. the coolness comes from me! haha ;D

åh jag vill så gärna ha råd och åka till alla fantastiska fotografer som är utspridda över hela landet och plåta! sthlm, göteborg, umeå och malmö..
pengar pengar pengar.. det är det enda som går runt i mitt huvud nu förtiden^^
nu ska jag fortsätta se på so you think you can dance s01 :) P&K


Kommentarer
Postat av: Thea

dom bilderna e riktigt schyssta. måste börja träna snart för att bli lite proffsig ;I haha

2009-07-29 @ 22:52:19
URL: http://theeea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0