riktig outfit, jääj ;)


jag klippte lite i min mammas sammetsklänning.. lite dåligt samvete har jag, det var hennes finklänning, men jag tror aldrig hon använde den! och jag är helt säker på att hon skulle tycka det vore okej att jag använde den och fixade till den lite :) det gäller ju att vara lite kreativ när man inte har råd att köpa nya kläder liksom^^
ett av hårbanden jag köpte igår, spets leggings och ett par klackar till det :)

jag ville ha kort på oss båda tillsammans.. men det är ju helt omöjligt :P antingen spexar han för mycket, som på bilden ovan :P
eller för lite som på bilden här nere ><

hahha ;D

och såhär ser jag ut med ytterkläderna på^^
nu ska vi bege oss, hörs imorn! P&K


Kommentarer
Postat av: Maja

Supersnygg outfit! Kul att du sytt om och fixat lite själv också!

Och grattis till att du och din pojkvän har varit tillsammans i 7 år också (läste din kommentar på blondinbellas blogg)! Det ger den övriga världen lite hopp :) <3

2009-08-03 @ 13:17:46
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/
Postat av: Vicky

Fan vad snygg klänningen blev! Den måste du använda massa :D



Typiskt karlar att inte kunna posa utan spex :P

2009-08-05 @ 00:09:28
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0