redo för utgång :D

yes nu är jag uppiffad och på bra humör så det ska bli skitkul ikväll :D först ska jag, andreas och eric hem till andreas mamma och äta tacos X) sen runt 21 tiden ska jag åka in till stan och möta upp min syrra Mia och hennes kompis Sabina och parta lite! våran plan var ju att uteservera oss lite innan vi drar till ankan.. men ärligt, regnet forsar fortfarande ner och det är kallt! ute^^ så jag ska nog föreslå att vi går till nöjes istället och sätter oss där inne och tar en drink innan nattklubben öppnar.. jag vill iaf vara inomhus!

det blev klänningen från topshop som jag fick av andreas i födelsedagspresent istoppat i svarta levi's och turkosa örhängen (också från topshop av andreas i födelsedagspresent) nitbälte och.. skorna har jag inte bestämt än ;S


var inne på makeup store idag också och köpte ny läppenna :) färgen heter Teal, skitsnygg tycker jag^^
nu hörs vi nog inte förrän imorn, för snart drar vi! ha en kul kväll :)
P&K

Kommentarer
Postat av: Linn

Ångeest.

Fan va snygg du är!



var precis in på din bdb o såg att du har blogg, så jag lägger in den på bloglovin :D

2009-07-18 @ 16:31:53
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Therese

fan va fin du är! din hy vill ha vill ha =)

2009-07-20 @ 18:37:04
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0