Lady Gaga <3 Marilyn Manson


jag gillar den här remixen mycket bättre än orginalet.. jag förstår inte lady gaga.. jag har aldrig tyckt om en hel låt av henne haha >< det är alltid något som är sjukt laame i hennes låtar, som refrengen i "poker face" eller versen OCH refrengen i "fashion", i den låten gillar jag bara bryggan! och i den här låten gillar jag bara "let's have some fun this beat is sick..." :P
jag tycker ivf att det är kul med lite oväntade samarbeten! och tydligen ska lady gaga gästa i en remix av en låt i mansons nya album, ser fram emot att höra det!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

kan bli ritkigt intressant! ^^

2009-07-30 @ 19:17:16
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0