krims krams

efter kåmmunikare gruppmötet mötte jag upp vicky på busstationen och vi åt på vårat kinamat ställe som förr X) och sen kikade vi runt på stan en snabbis :) jag bytte guldlinnet på H&M till en 42a så den blev längre och större som jag vill ha det^^ också hittade jag lite krims krams på rea på gina tricot:

två hårband, ett i silver och ett guld, egentligen passar jag inte såna >< men jag vill så gärna! för jag tycker det är skitsnyggt när folk passar i det.. och jag vill ha det guldiga till linnet på fest^^ aja.. det sista, det svart/guldiga stora där ska vara ett halsband tror jag, men det kan dom ju glömma haha :P tror det blir ett bälte eller ett nytt axelband till någon väska.. vi får se^^

och såhär såg/ser jag ut idag^^
nu blire slappis X) och senare ska jag och vicky hänga lite mer <3
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0