Dagens låtsas outfit måndag^^

idag ska jag söka lite jobb och sen inte mycket mer.. se på so you think you can dance s01^^
MEN om jag hade ett intressant liv så skulle jag nog se ut såhär idag:

också skulle jag nog gå på stan, shoppa och äta god mat med någon vän :)
allt är ifrån topshop.com, det är nämligen så att jag har en mils lång wishlist på deras hemsida, så jag har en hel del att plocka ifrån och få ihop låtsas outfits ;) det är absolut min favorit butik!

det var någon anonym som tipsade mig om Stardoll, och då började jag göra en tjej där och sen när jag skulle gå vidare till nästa steg så kom jag bara till startsidan igen :O jag kom liksom inte vidare nånstans så jag fick ange typ min mail eller nånting.. weird! men det är väl ändå roligare såhär, så finns kläderna faktiskt på riktigt nånstans att köpa :)
ha en fin dag! och ni som faktiskt ska gå ut och shoppa och äta med en kompis, shoppa och ät för mig med ;P P&K!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahahahahaha älskar dagens låtsasoutfit ;D

VÄSKAN <3

2009-07-27 @ 16:08:16
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0