bleka - tona :)

nu har jag hårat mig! hade först i lite blekning, använder Jane Hellen MOOD ultrablond när jag bleker håret, finns att köp på typ ica för 45 spänn och den är bäst, enligt mig^^ behövde bara ha i den i 15 min eftersom jag redan hade rätt ljust hår, det var jag inte riktigt med på haha :P
såhär såg det ut när jag hade sköljt ur blekningen:

rätt dumt ljus i vårat badrum, det var inte så oranged, och speciellt inte vid rötterna :P såhär ljus har jag inte vart sen november :O

efter det hade jag i min favvo toning Casting creme gloss från loreal, färgen Ljus kopparblond :)
och nu ser det ut såhär:

syns inte så stor skillnad på dom två bilderna, men iaf så blev det som en strawberry blonde färg och ljusare än vad jag har haft förut under våren, jag gillert :)

nu blire lite säng-mat :P har hunnit bli hungrig igen sen jag åt förut runt 18 tiden.. äkta mig, måste äta var 3e-4e timme :P ska krypa ner i sängen och äta nåt och se på avsnitt nu :)
hörs imorn!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0