bara en dator = göra saker tillsammans

jaa.. andreas blev ju uppsagd från jobbet den 30e juni (men kommer förmodligen få komma tillbaks i augusti och vikariera i minst ett år) och var då tvungen att lämna tillbaks hans bärbara dator, så nu har vi bara en här hemma! och det har betytt att vi har struntat i vårat internet beroende och istället varit med varandra och hittat på saker :) och det är också därför jag inte har uppdaterat bloggen som jag brukar eller kollat min bdb, myspace, mayhem m.m.. jag håller på och läser igenom alla blogginlägg jag missat på bloglovin nu dock ;P

anyways, jag fyllde år igår :) 21^^ och har fått endel grattis kommentarer här, tack så mycket :* det är min bästis vicky som har gjort ett supergulligt inlägg och påminnt alla att gratta <3
min födelsedag var mysig, min pappa och hans fästmö kom, samt andreas mamma, styvpappa och mormor :) andreas hade bakat sin specialtårta X) det är marrängbotten med rice krispies i, sen ett lager vaniljkräm (äggula, socker, grädde och smör = vaniljkräm?), och sen vispad grädde toppat med hallon :D mmmm<3 har fortfarande kvar, ska mumsa på det snart och se på the fashion show :)
anyways, vi fikade, jag fick paket och pengar, av andreas fick jag (förutom bulgarien resan) en klänning, örhängen och tre par trosor från topshop :D
på kvällen sen gick vi över till andreas mamma och grillade X) mer festande blir när vicky kommer till karlstad nästa gång :) och min storasyster Mia kommer imorn och ska bo i pappas ena stuga i väse (2 mil utanför karlstad) i ett år :D och hon fyller år den 23e juli så vi ska festa och fira också :)

andreas har beställt ny laptop nu iaf, så den lär komma i imorn eller övermorn och då blire kanske mer uppdateringar!
hörs vidare en annan dag :) P&K

Kommentarer
Postat av: Emma

Men åh, grattis i efterskott! Jag missade det totalt.

2009-07-05 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0