åh >< längtar tills dom "riktiga" kläderna kommer in...

var på stan idag för att kolla läget i butikerna, har inte haft nån koll alls på vad som finns i flera veckor nu.. men it turns out it's the same old >< hälften av allt är ju rea kläder och det som är kvar nu är ju bara uggglleyy! och resten är ?? ah jag vet inte, inge bra iaf :P jag la undan ett grå sprecklig tight nummer med dragkedja på H&M och en neon rosa liten skarf, men näe.. efter att ha gått runt på stan i tre timmar och inte hittar nånting "wow" så blir jag rätt off faktiskt och köper ingenting istället..
det som fick följa med mig hem tillslut var iaf en blekning, en ljus kopparblond toning och 4 par trosor^^
ska sätta igång med hårprojektet sen efter att jag fått i mig lite mat :) ska köra rester från igår, potatis, hemmagjorda köttbullar (churtbullar - hiphip) och brunsås :D mmm<3

kanske visar sen ikväll hur håret blev :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0