2 behind the scenes bilder

hittade lite behind the scenes bilder i Magnus blogg nu från i måndags när vi spontanplåtade lite^^

jag, louice och martin när vi precis hade kommit till parkeringshuset där vi skulle fota, skulle tippa på att klockan är runt 23^^

och här är vi nästan klara med våran styling och ska snart börja fota^^ så här ser ni ju lite vad vi hade på oss, klädd från topp till tå i latex ungefär :P och jäklar vad obekväma skor vi hade på oss.. louice och magnus började fota så jag fick vänta ståendes, för om jag satt ner så skulle det bli fläckar på kjolen >< men men vad gör man inte :) själva plåtningen gick snabbt, alla var nog lite trötta och jag såg det typ som ett litet smakprov på latex/fetish plåtning. det är ju inte det jag vill nischa mig i liksom men det kan vara bra att ha såna bilder med ifall det blir ett samarbete mellan mig och thecore :)

idag blir en ny slödag tror jag :) funderade på att gå ut och lägga mig och sola, men det verkar blåsa lite väl mycket :S jag är verkligen en fryslort så det måste vara varmt och vindstilla eller iaf ljumna vindar när jag ska ligga i bikini ute^^ kanske imorn då det verkar bli ännu bättre väder :) är sugen på att åka och hälsa på mia i väse också! får bli nåndag det med..
nej nu blire frulle! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0