Snyggt från Ginatricot!


Om jag hade en massa presentkort på Gina just nu hade jag köpte detta X)
Hade faktiskt varit coolt med fransklänningen i vitt! Jag har bara en massa svarta kläder och speciellt bara svarta klänningar! Om jag hade just den klänningen skulle jag ha den när jag går ut på juldagen, kombinerat med röda läppar och nån spetsgrejsimojs i håret, vita strumpbyxor och svarta högklackade boots^^ Fast jag hade nog bara använt den en gång :P
Jag har sett en klänning liknande den grå kjolen som jag verkligen vill ha <3 Hittade den inte på hemsidan bara, så kjolen får representera ;)
Hoppas jag får lite presentkort på H&M och Gina i julklapp, för jag skulle verkligen vilja kunna shoppa massa nytt och dom ställena är bra till det i och med priserna^^

Ikväll ska jag och Andreas hem till hans mamma o co. och äta middag och se på Idol finalen ;P GAMLA VI ÄR! Fast det är mys X) Även om jag är såå sugen på att parta med mina tjejor <3 Men dom är i Oslo och jag har inga pengs^^
Hörs imorn igen :) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0