Lugg vs Inte-lugg?

Jag har inte riktigt kännt mig sådär hundra på min ny-klippta lugg än.. Andreas tycker att det är jättefint, eller som han faktiskt sa när jag kom in på ämnet "Jag tycker det ser bättre ut än förut!" :P
Jag blev iaf lite mer pro-lugg när jag såg Fashiongirls inlägg om Guccis kollektion för våren 2010! Kläderna ger jag dock inte mycket för :/ Försökte hitta outfits som jag gillade, men näe, det är inte min stil helt enkelt! Men håret på tjejerna var helt klart snyggt :D

Bilderna hittade jag HÄR!

Mycket inlägg idag, men jag kunde ju inte skriva igår så det har kliat i fingrarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du passar väldigt bra i lugg!

Utan också för den delen men jag lägger nog min röst på luggen.



Jag håller på att spara ut min och börjar bli less på det. Just nu är det varken det ena eller det andra.

2009-12-16 @ 23:45:08
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0