Juldagen!

Bästa kvällen :D Hade skickat iväg Andreas till en kompis så jag, Adam, Vicky och Sibbe kunde ha full kontroll över musiken och tjejsnacket ;D Mitt upp i allt dansande och porrande (Sibel) ringer Carro! Ungefär så här lät samtalet:
Carro: Hej! Jag är i Karlstad :D
Jag: LOL :O Du ringde ju igår (julafton) och sa att du var i DALARNA !!
Carro: Ja, men nu är jag här!
Jag: Men... Visste du att du skulle till Karlstad idag när vi hördes igår?
Carro: Ja :D Men jag ville vara hemlig ;)

Så hon mötte upp oss sen på Nöjes när vi drog dit! Så jag hade alla mina bästisar på ett och samma ställe <3 Fatta vad glad jag var!
Här kommer lite bilder ;)

Självutlösare, så vi alla fyra kunde vara med på bilden :)


Spotify premium kopplat till högtalarna i vardagsrummet, inge töligt!


Gosmosen är här nu 4-ever :D


Adam <3 Om två veckor sticker han ifrån mig igen :(


Charlies angels ;P


Sibbe är ju inge töligt het!


Mötte upp Carro på krogen :D <3 Tusen år sen jag såg henne eller?!


Haha attention-whores <3


Vi stötte på David :D
Man träffade sjukt mycket folk typ från högstadiet och grejer :P

Här kommer två vimmelbilder också :P


Kommentarer
Postat av: carro

men fulaste bilden :(

2009-12-30 @ 09:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0