Jäääääjjjjj :D :D :D

Paketet har kommit !!! Fatta vilken tuuuur, vi har gått och varit oroliga i typ en vecka för så här lång tid brukar det ju inte ta, också kommer det 1,5h innan jag ska åka till Väse! Är så glad nu :D


En backstagebild från när jag var med som dansare i musikalen Rent 2007 på Scalateatern.

Nu ska jag äta och packa det sista innan jag tar bussen till min sotrastyster i Väse! Vi ska ha uppesittarkväll med Kurt Olssons jul och hitta på julklappsrim ;) Imorn på julafton åker vi till pappa och Kristina som bor ute på landet i Väse! Det kommer bli så mysigt :D
Hörs nog inge mer förrän Annandan tror jag, eftersom jag kommer hem igen på juldan och då får jag börja på en gång att göra mig iordning för utgång^^
Så jag får önska er alla en riktigt GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Hah, min bild :D

2009-12-23 @ 18:51:23
URL: http://anmo.blogg.se/
Postat av: Madicken

Skönt att julen är över nu ;D

2009-12-25 @ 17:08:36
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0