Gossip girl^^


Åh! Såg nyss på senaste Gossip girl avsnittet, s03e12, så himla bra! Alltså det hände ju en massa hemskt, så jag vet inte riktigt varför jag tyckte det var så bra.. Antagligen för att jag blev så tagen utav Chuck i det här avsnittet^^
Jag har lite sådär hatkärlek till den här serien, för jag blir väldigt frustrerad av dramatik och när folk gör val som jag inte kan förstå! Sen så har ju folk sex och blir kära i allt och alla hela tiden vilket gör att förhållanden inte känns äkta, för förra veckan var han ju förälskad i någon annan(?). Fast åt andra sidan blir man väldigt fäst i storyn och vissa karaktärer, t.ex. Chuck och Blairs förhållande :) Och avsnitten är sådär fyndigt skrivna, lite som Sex and the city!
Vad tycker ni om serien och säsong 3?

Kommentarer
Postat av: Twinsen

hej =)

2009-12-08 @ 13:20:37
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: vicky

Håller verkligen med om att det känns så orealistiskt när alla blir kära i alla hela dagarna. Om man kollar på bilden så har ju alla varit med alla på ett eller annat sätt och sen umgås dom som att inget har hänt :P

Men jag älskar GG ändå, av alla ungdomsdramaserier så är det nog den enda som verkligen tilltalar mig. Förutom karaktärerna så är det ju jättesnygga kläder, ofta mycket bra musik, witty skrivet osv osv.

Har dock inte kommit så långt på säsong tre, tror att jag bara sett typ dom fem första avsnitten.

2009-12-08 @ 14:48:37
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag älskar Gossip Girl ^^ Fast som du säger, man vet inte vad det är man älskar men man bara gör det, haha. Har dock inte börjat se säsong 3 ännu, har inte hittat någon bra sida att kolla på :/

2009-12-08 @ 15:06:40
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0