Godmorgon!


Jag fick inte chans att skriva någonting igår för vi upptäckte virus på datorn som vi inte lyckdes få bort helt så Andreas var tungen att omformatera, och ni vet ju hur lång tid det tar! När jag kom hem från jobbet kl 21 var han fortfarande igång med att installera om allt igen^^
Men nu så är jag up and running igen ;D Sista jobbdagen innan jul och nyår är avklarad, så himla skönt! Men samtidigt, vad ska jag göra med all min lediga tid nu? :P Handla julklappar såklart, men det behöver man pengar till XD Så idag ska jag nog ta tag i min utväxt istället, har inte bestämt mig än ifall jag vill/vågar färga om håret, så sålänge ska jag bara bleka rötterna^^
Har ni köpt alla julklappar än?

Foto; Louise Weiström


Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag har köpt EN julklapp hittills :P Måste fixa allt i helgen... This is gonna suuuuck hahaha :(

2009-12-16 @ 10:57:33
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: thess, 17 år och mamma

Har bara en julklapp kvar (: Till farmor och farfar, så jäkla svårt att köpa till några som säger "jag blir glad för vad som helst" haha :P

Älskar den bilden på dej! Så jäkla snygg är du! :)

2009-12-16 @ 12:37:11
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0