Glad idag :D

Idag är jag glad :D Utan anledning känns det som, det bara är där som en känsla inom mig liksom, det bara bubblar härligt i magen :D
Jag börjar bli frisk nu, det är tisdag så det är bara idag, onsdag och torsdag kvar på jobbveckan, det är snart jul, jag har en massa bra musik att lyssna på (läs Madonnas nya låt som jag nämnde tidigare idag, speciellt David Guetta remixen !!), jag ser bra ut ;D (hade massa finnar för några dagar sen som börjar gå bort), det är superbra med mig och Andreas, det finns massa mat och godis hemma.. Det är bara små saker liksom, men allt tillsammans gör bara så att jag känner en massa kärlek <3
Lite bilder som symboliserar ;)

Mmm våfflor hemma hos Andreas för ett par år sen ;D


En teckning som en tjej på bilddagboken gjorde åt mig :) (Hon kallade sig Radiokiss, men hittar henne inte längre)


Vicky och jag på en aprolig fest <3


En rolig konversation jag och Vicky hade på msn för ett par år sen ;D


Jag kör runt Carro i en kundvagn mitt i natten i Västerås, sån jäkla kul kväll :D

Härligt att känna sig så här glad :D Hoppas jag har smittat av mig lite på er andra också! Nu ska jag käka och sen dra till jobbet, jippie ;D

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahahaha den festen var ju inte ens så rolig, det var ju bara du och jag som hängde i badrummet hela kvällen, dissade alla och sen drog på Arena. VI ÄR ROLIGA <3

Vill festa!!11

2009-12-08 @ 14:51:09
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0