Bortkomna julklappar? :/

Det är lite spännt här hemma nu.. Andreas julklappar till mig som han har beställt från Topshop har ännu inte kommit trots att han beställde och dom mailade den 9e december att dom hade skickat paketet, det är två dagar innan sista beställningsdag för leverans innan julafton^^
Än har brevbäraren inte kommit och den senaste tiden har han inte kommit förrän 13 tiden, så än finns det hopp! Men det är så himla synd om paketen inte kommer :( Tycker synd om både Andreas och mig för jag vet hur nöjd han är över dom här klapparna och han vill så gärna att jag ska ha dom!
Och det skulle vara så himla typsikt, jag har beställt från Topshop kanske tio gånger och det har ALLTID kommit fram, så ååååhhh varför skulle det inte göra det nu?! ><
Jaja, det finns ju inget man kan göra, jag får iaf en julklapp av Andreas som jag kan öppna imorgon :) Sen så får man väl ringa runt och höra vart problemet ligger efter helgen! Om det nu inte kommer idag...
Håll tummarna hörni! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0