Bihåleinflammation :(


Nu är jag hemma från vårdcentralen! Dom tror att jag har bihåleinflammation så jag har fått hämta ut antibiotika och nässpray, kalaset gick på 500 spänn :P Tyckte jag kände mig sämre idag och det visade sig att jag hade feber också så det var ju inte så konstigt då^^

Det här är en behind the scenes bild som fotografen Axel Engström tog medans makeup artisten Lisa Stenlid fixade mitt hår :) Det är såhär jag ser ut när jag är totalt avslappnad i ansiktet, lägg märke till mina "ledsna" ögon! Jag har alltid önskat att mina ögon gick lite uppåt och inte sådär neråt^^

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hoppas du mår bättre snart! :)

2009-12-03 @ 13:59:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0