Bästa julkalendern!


Den bästa julkalendern för mig är Kurt Olssons jul från 1990! Jag vet, jag var bara 2år, men i våran familj älskar vi Lars Brandeby så mina föräldrar bandade denna julkalender också har vi gjort som tradition att se den varje år ;) Men jag var så fruktansvärt rädd för nallarna, haha! Det är nästan så jag fortfarande får en obehaglig känsla än idag av att se dom :O
Förutom Kurt Olssons jul så gillade jag också Tomtemaskinen (Pettson och Findus från 1993)! Den bandade vi också eftersom mamma och pappa gillade Ika Nord (Ika i rutan), dom tyckte min storasyster Mia var lik henne ;)
Vilka är era favoriter? :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sune Jul är min favorit, haha ^^

2009-12-14 @ 15:34:07
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Elina

Tomtemaskinen och Mysteriet på Greveholm, tätt följt av Pelle Svanslös. (Hajar alltid till när jag ser Björn Kjellman på TV för han ser så gammal ut. I mitt huvud är han för alltid Pelle Svanslös)

2009-12-14 @ 18:24:32
URL: http://elina-popcorn.blogspot.com
Postat av: Martina

Jul i Kapernaum är helt underbar! Annars, Pelle svanslös.

2009-12-15 @ 20:14:27
Postat av: PS-

SUNES JUL! :D:D:D jag dor av garv varje gang jag ser skiten, kopt den pa DVD till och med.



http://www.youtube.com/watch?v=bPuhbVCb4YA&feature=PlayList&p=57DC3CF5C19549E5&index=0&playnext=1

2009-12-16 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0