Alla julklappar klara! Men...

Dagen på stan har varit halvt lyckad iaf :) Jag hittade fina julklappar till alla jag skulle! Det var prio 1, sen gick jag runt och tittade efter en snygg outfit att ha på juldan, men det var fan helt omöjligt! Jag var på varenda affär i hela stan, t.o.m. såna som jag aldrig går till annars typ Vero moda, Sisters m.m. Nope, fanns precis INGENTING! Det enda jag kunde tänka på var en grå klänning jag hade sett på Gina för ett par veckor sen som är slut överallt :( Så jag  vet inte vad jag ska göra.. Jag får sova på saken och gå med nya ögon på stan imorn tror jag^^ Måste ändå in till systemet så.. Adam (Idol-Eddie look-a-liken ;P) kommer till mig imorn :D
Nu är jag helt slut! Men jag är snygg iaf ;D Synd att batteriet till kameran sitter på laddning^^ Det tar jättelång tid att ladda upp det nu för tiden och ändå räcker det bara i typ en minut ;/
Såhär såg jag ut förra juldagen:

Snart kommer Andreas hem, då ska vi nog slå in julklapparna tillsammans :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

förlåt, följer din blogg. måste bara säga att du är otroligt snygg, det är sjukt fuskit.

tror du kommer hitta en snygg outfit till jul, det är du bra på annars iaf :)

2009-12-17 @ 18:11:53
URL: http://linnea-mariusson.blogspot.com
Postat av: Wysteriia

snyggo :D

2009-12-17 @ 18:16:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0