varför måste böcker ta slut? :(

haha jag blir alltid såhär när jag har läst en bra bok, och den här gången äre ännu värre eftersom jag har läst dom här Harry Potter böckerna sen jag var 12 år typ och nu äre slut ! :O :( finns inga fler böcker att läsa.. men gud vad bra den sista boken är! my god! <3 förstår verkligen att dom delar upp den 7e filmen i två filmer, för det är så himla mycket detaljer och svar i dom här 607 sidorna! och slutet är fantastiskt!

det var kul att läsa den på engelska :) om nåt år när jag har glömt lite så kan jag kanske läsa den på svenska också!
men vad ska man läsa nu? :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! känner precis samma sak. :P läste ut sjunde boken förra veckan - och jag sörjer fortfarande! <3

2009-08-20 @ 19:03:51
URL: http://lovebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0