tröttare än tröttast & Behind the scenes^^

yepp, nu är jag hemma igen ochkan knappt tänka samtidigt som jag har läst en massa harry potter på tåget dit och hem så vill så gärna läsa mer! vad kommer hända, vad kommer hända?! haha ;D
dagen har varit skitkul iaf :) berättar bara lite kort och visar några bilder^^ det var ju reklamplåtning för Walk on water och bilderna kommer synas på deras hemsida, på prislapparna på deras produkter och antagligen lite reklam på andra ställen med både i sverige och utomlands :) fotografen, Maja Nylander var jättego, bra och effektiv! hon plåtade först en kille som hette Olov, och sen plåtade hon mig och sen plåtade hon både mig och Sandra, som var väldigt kul att träffa med! har sett hennes bilder litegrann sådär på nätet både som modell och fotograf, jättego! Maja sa att jag var vacker och proffsig och jag fick lite nya insikter utav henne med, så en toppendag helt enkelt :D
här kommer lite behind the scenes bilder:

Maja hade fixat käk åt oss alla :D supergod pastasallad och bröd och massa gott att småäta på :)


jag blir sminkad av makeup artisten Liz^^


en bild på endel av den stora studion som Maja hade ihop med några andra frilansade fotografer^^


jag försökte ta en bild på första stylingen i den konstiga spegeln ;P


och här promenerar jag tillbaks till tågstationen efter att vi vart klara :)


Maja hade ritat en liten karta ;D


nuuu skakar jag så jag känner att jag behöver nog äta något innan sängdags! men vi hörs imorn :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Ann

Åhå, spännande att få se bilderna sen =)

2009-08-17 @ 07:19:38
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Liz Rees

Hej hej! Hittade din blogg ;P

Hoppas det gick bra med plåtningen trots regnet.



MVH Liz R

2009-08-21 @ 18:22:57
URL: http://www.lizrees.se
Postat av: Liz Rees

SV: Jaha okey de va ju tur det.

Nä det går inte att kommentera min blogg, men när min riktiga hemsida är uppbyggd innom 2 månader så kan man det iaf.

Herre gu vad mycket snygga bilder du varit med på, har tittat igenom allihopa =D

2009-08-21 @ 18:46:40
URL: http://lizrees.se
Postat av: mea

va ccola b ilder... hur fick du de jobbet?=)

2009-08-30 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0