rastlös !!

ååååhhh jag har bara suttit inne hela dan >< är så himla rastlös.. har suttit och letat efter jobb nu, googlat det ena och det andra och sökt några.. men jag vill ha jobb nu! nu !! jag vill ha något att göra på dan, tjäna pengar så man kan göra saker, shoppa, resa, plåta..
jag kan tänka mig det mesta, bara jag slipper att ringa och störa folk, är så sjukt trött på det efter att ha jobbat som telefonförsäljare och telefonintervjuare i typ 2år.. dom enda begränsningarna som finns är väl att det bör vara i värmland och jag har inget körkort.. men jag kan tänka mig att städa, plocka varor, lager, reception, assistent, kassapersonal, butiksbiträde, eh.. allt möjligt helt enkelt, både heltid, deltid och extra :) jag är faktiskt väldigt ambitiös och ansvarsfull och kreativ, så anställ mig !!

anställ mig! ;D


fotograf är Christer Persson

Kommentarer
Postat av: Vicky

I would totally hire you ;D Men vad vet jag om livet, JAG HAR JU TYDLIGEN INGET JOBB HELLER NUFÖRTIDEN! Hahaha ååh.

2009-08-21 @ 02:05:33
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0