om jag råkar blinka förlänge så somnar jag!

har precis kommit hem och tagit mig en dusch.. jag är heeelt slut! har fotat med 5 olika fotografer idag :D

så här såg mitt schema ut:
Jessica Bergman = bikini + skinnjacka på strand/båt
Rebecka Bergvall = porträtt med turkosa örhängen, porträtt i skogen
Magnus Svensson = rockiga bilder vid trappa/gräsmatta, porträtt i skogen
Martin Hedlund = trasiga jeans i vatten (JAG i VATTNET! fattar ni vilken badkruka jag är eller? ;O)
Evelina Eklund Hassel = bikini i vatten

gött att skriva upp det sådär för då får jag koll på det också :P är helt virrig just nu!
det har vart en väldigt kul och intensiv dag! nu känns det som att jag har kommit ikapp den här sommaren som har varit väldigt seg med fotandet.. skönt! och kul med så mycket nya bilder som kommer ramla in under dom närmsta veckorna här :D

nu blire MAT !! och sen ska jag visa några bilder som jag redan har hunnit få ;)
hörs sen! P&K

Kommentarer
Postat av: Jeanette aka redvelvet @ bdb

Tänkte bara säga HEJHEJ! Och vilken rar tjej du verkar vara :). Hoppas vi kan samarbeta i framtiden på ett eller annat vis. Kolla gärna in i min blogg, din hamnar bland mina bokmärken :).

2009-08-08 @ 21:25:25
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0