mina favorit modellbilder "porträtt" :)


fotograf; Tommy Andersson, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Frida Norgren, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Armand Dommer, makeup; jag, location, Stockholm


fotograf; Axel Engström, makeup; Lisa Stenlid, location; Stockholm


fotograf; Joachim Bago, makeup; Christian Myrlander, location; Katrineholm


fotograf; Frida Norgren, makeup; Erika, andra modell; Viktoria Leposavic, location; Karlstad


fotograf; Josefine Jönsson, makeup; jag, location; Malmö


fotograf; Kristoffer Battisti, makeup; Maria Åström, location; Stockholm


fotograf; Christer Persson, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Natalie G Sundling, makeup; jag, location; Filipstad


fotograf; Tommy Andersson, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Rebecka Bergvall, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Raman Y, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Natalie G Sundling, makeup; jag, location; Filipstad


fotograf; Rebecka Bergvall, makeup; jag, location; Karlstad


fotograf; Natalie G Sundling, makeup; jag, location; Filipstad

ojoj, vad många porträtt jag hade :O men jag tror det är så när man inte har hållt på så länge, för det är svårt att skapa dynamik med hela kroppen, så det blir lätt mycket porträtt sen när man ska välja sina favoriter ur en session!
och aah.. det var alla mina favorit modellbilder jag har samlat på mig hittils under lite mer än ett års tid :)
vad tycker ni nu när ni sett alla? :D

Kommentarer
Postat av: Vicky

Alltså man kan inte bara säga en sak heller. Trots att jag sett dom här bilderna tusen gånger så blir jag helt "OMG! ... OMG! ... OMG! ..." osv XD Världens finaste tjej!

2009-08-07 @ 13:44:38
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

åh den tredje bilden är en va mina stora favoriter på dig :D Så underbart snygg! den sista är en killer den också, samt den tredje nerifrån och den med brillorna. Dom är mina favoriter här :D



Superkul att du tyckte om bikinibilderna också! det var en jäääävligt blåsig fotning kan jag säga :P haha. Jag hade ett ton hårspray i håret men det blåste likförbannat i ögonen och rakt upp hela tiden så det var nästan omöjligt att fota :P

2009-08-07 @ 14:06:24
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: anastasia

va vacker du är!:)

2009-08-08 @ 11:22:23
URL: http://stacies.blogg.se/
Postat av: ällen - | - Feta barn är svårare att kidnappa.

Sjukt snygga bilder. Tummen upp :)

2009-08-09 @ 18:10:39
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/
Postat av: Amorn

Very nice pic!!

I have plan to take a photo shoot. And

I interested to work with you, you can check my work here http://www.modellbilder.se/portfolio.php?id=66108

If you want to work me as well you can send me e-mail.

And how much per hour do I need to pay, thank you

2012-04-02 @ 17:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0