herregud :O vaknade nyss!

åh >< jag och andreas vaknade 14.30 idag! det känns som ett practical joke eller nåt >< andreas måste sluta sitta uppe till 03 och spela nätpoker! jag tycker det är så svårt att gå och lägga sig ensam när man är van som sambo att gå och sova tillsammans.. det funkar liksom om jag vet att jag måste upp tidigt imorn, men jag visste ju att jag inte hade nåt på agendan idag så då satt jag uppe och väntade på honom.. grrrr! jäkla arbetslösa liv! andreas är på hans gamla jobb nu iaf och söker vikariattjänsten, det är egentligen en formalitet, det är typ 99% säkert att han får jobbet, men dom måste ändå gå igenom den här processen så andra kan söka också^^
hehh.. tört inlägg.. nu ska jag äta frukost!
hörs senare! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0