hemma igen :)

det gick snabbt och smidigt, plåtningen och intervjun, resan var en längre historia :P gött med tåg dit men inte buss hem ;P
menne, det var en rätt konstig upplevelse för mig att fotas för ett reportage i en tidning som en "vanlig tjej" alltså inte som modell.. för det verkade som att ingen hade en aning om att jag har ett års erfarenhet framför kameran, förutom då journalisten som kontaktade mig :) så nåt "nätverkande" var det ju inte tal om haha >< efter att jag blev sminkad så skakade jag fotografens hand och sen vare bara "klick klick klick" i samma pose medans han pratade sådär energiskt som typ en skolfotograf som ska få folk som inte är vana framför kameran att slappna av.. vilket var lite irriterande, men orkade inte säga nåt så jag bara log också vare bra med det^^ och sen stack han iväg innan man hann säga tack för idag!
jag tror iaf att det kommer vara ett par fina bilder på mig :) jag hade på mig ett par vita rejäla trosor och en matchande tubtopp så både armtatueringen och pistolerna syntes ordentligt. efter plåtningen frågade journalisten mig lite om mina tatueringar, främst den på armen då och om tjejer med tatueringar i allmänhet^^ hon visste inte exakt vilket nummer det här reportaget skulle vara med i, det kommer ta några månader.. men jag säger såklart till här när jag vet :)

nu ska jag och andreas gå och hämta ut ett paket, antar att det är från topshop :D
ha det fint, P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0