har precis klickat hem dessa :D

och samma dag som jag får hem min apsnygga vinterjacka från topshop, så klickar jag hem nya godingar därifrån ;D men det är bara för att jag har fått alla pengar från tradera auktionerna och har skickat iväg paketen + fått lite andra pengar, och jag är en firm believer in "I want my money where I can see them, hanging in my closet!" iaf nu när jag är totally broke.. om jag hade haft kvar pengarna på kontot hade dom gått till helt useless stuff som godis, snabbmat, buss, kläder från h&m och gina tricot som alla andra har i stan..
nog med babbel, här är mina nya darlings:

gött med lite vardagsplagg! ...förutom paljettshortsen då ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tröjan med fransar MUMS!

men hur mkt går frakten på från topshop? =)

2009-08-19 @ 16:34:18
URL: http://michaeladuberg.blogg.se/
Postat av: Adore

Paljettshortsen va ju riktigt coola :D

2009-08-20 @ 13:22:28
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0