hallå hallå :)

har precis kommit hem från att ha vart med andreas till hans mamma :) vi köpte med oss en stor sockerbomb till tårta och fikade på! nu har vi handlat och ska strax börja med maten, tacos mmm X)
ett mer vardagligt inlägg kan det inte bli! men jag kryddar till det lite med en ny bild såhär och avrundar det snyggt :)

fotograf; Jessica Bergman, här är hennes blogg föresten! där finns det lite behind the scenes från i lördags :) som jag inte kunde ta med min kamera eftersom den bara lägger av för mig ibland >< t.ex. i lördags!

glöm inte bort mina tradera auktioner! finns massa snyggt där ;)
hörs senare! P&K


Kommentarer
Postat av: jESSICA

Ja men det var ju trevligt att du hitta min blogg ;)

2009-08-11 @ 21:56:11
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0