en dag på stan med Mitti :)

Mitti är mitt smeknamn på Andreas och det finns typ ingen logisk förklaring till varför :P
vi gick lite på stan, gjorde endel vettiga saker som att hämta folkbokföringsbevis och lämna till KBAB så att jag kan stå med på våran brevlucka på dörrn^^ lånade den andra Harry Potter boken på bibblan så jag har nåt att läsa på sthlmsresan imorn! och betalade samtidigt tillbaks min skuld där.. men så hjälpte jag också Andreas att plocka ut ett par typ kostymbyxor i jeanstyg och en rutig skjorta på MQ :) tror det är lite svårt för killar att hitta kläder som inte är för "tonåriga" och som inte är för "gubbiga", särskilt i en stad som Karlstad där det knappt finns några klädaffärer och än mindre några med shyssta killkläder!

jag passade på att ta lite poserkort inne på MQ medans Andreas provade kläder ;P



detta plockade jag ut åt honom :)

sen åt vi kinamat som jag ville :D på vårat ställe, jag och Vicky har ett kinamat ställe och jag och Andreas har ett kinamat ställe ;)

Mitti<3


och jag ;P

ååh vill ha pengar så jag kan shoppa >< finns så jäkla mycket snyggt i affärerna just nu! jag har ju inte sån stor koll på vad som finns här i karlstad eftersom jag håller mig borta från stan när jag inte har några pengar, så jag blev helt chockad av allt snyggt! blev helt amazed liksom, varför har alla karlstadbor så jäkla fula kläder på sig när detta finns att köpa?! alla kan ju inte ha så dåligt med cash :P det var ju som när jag köpte min Matthew Williamson bikini på H&M i sommras, trodde aldrig att den skulle finnas kvar eftersom jag hört att den sålt slut på nolltid överallt och det fanns på tradera t.o.m. för överpris^^ men jorå haha i karlstad fanns hur många plagg kvar som helst, i alla storlekar XD

aja, nu äre snart tvätt-dags! ha det fint, P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0