det vardagliga kring min fredag^^

imorse var jag på kåmmunikare.. och idag kom verkligen dagis-känslan in som flera har snackat om men som jag inte tyckt vart nå farligt förrän nu! det kom ett par föreläsare som pratade om volentär grejsimojs utomlands, nånting jag har noll intresse utav så det kändes ju jäkligt värt att gå upp 07.30 för det :P och efter att dom hade pratat i 2 timmar så skulle vi göra en massa lekar :S jag och några andra sa fuck that shit och satte oss och snackade i ett av grupprummen istället.. hörde att det ryktades om att en av lekarna gick ut på att dom gick runt i rummet och när en av ledarna klappade säg 3 gånger, så skulle man ta på 3 personer i rummet :O nej tack!
oh well, resten av dagen ser ut som så att jag ska kika på vad för kläder jag ska ta med mig till jobbet i göteborg på söndag, vår- och höstkläder behövs^^ sen ska jag duscha och göra mig iordning för ikväll då jag, andreas och hans mamma + sambo ska äta pakistanskt ute, vi blir bjudna utav restaurangägaren som andreas mamma känner :)
det kommer en Dagens låtsas outfit senare som visar hur jaghelst hade velat se ut ikväll ;) det var fan länge sen jag körde en låtsas outfit!
hörs sen! P&K

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahahahaha ":O nej tack!" ;D ;D ;D

2009-08-15 @ 22:01:12
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0