Danko Jones, how could i forget?

hur kunde jag glömma Danko Jones? jag har inte ens hört deras album dom släppte 2008 "Never Too Loud" shame on me! nu ska det lyssnas :D har ju faktiskt sett dom två gånger också ;) först på Metaltown och sen på Chalmers, tror det var 2006 båda gångerna.. jäkligt härliga iaf! här kommer några godingar, men kolla inte så mycket på klippen för jag har fan aldrig gillat deras videos :P lyssna bara X)

alla låtar råkar komma från albumet "Sleep is the enemy"

enjoy! nu ska jag gå till ica och posta traderapaketen^^

Kommentarer
Postat av: Vicky

ÅH, first date! Den lyssnade vi ju alltid på när vi bodde ihop <3

2009-08-26 @ 23:36:54
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0