behind the scenes från idag :)

yes, då är jag hemma igen, har duschat och ätit mat^^
vi var vid ett stort grus/sandtag vid karlstad flygplats, först körde vi en lite bohemisk grej där jag låg i typ "puder" sand, men det sluttade liksom så det var svårt att hålla sig kvar på plats + att det var svårt för Jessica att hitta bra vinklar.. och det blåste så håret flög överallt och då ska vi inte gå in på sanden ><  kanske blir nån bra bild därifrån.. vi får se :)
men sen körde vi iaf en fashööön plåtning ;P som jag har en behind the scenes bild ifrån som Jessica tog när jag bättrade på sminket innan:

så, så såg jag och miljön ut :) det färdiga resultatet kommer nog bli i svart/vitt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0