Amelia reportage

yes, ska vara med i ett reportage i tidningen Amelia om tjejer med tatueringar :) det är jag och 7 andra tjejer i olika åldrar som kommer vara med i tidningen och bli intervjuade om storyn bakom inket^^
jag ska till plåtningen i sthlm på torsdag den 27e! ska höra med Carro dock om jag kan sova över hos henne från onsdag till torsdag så slipper jag gå upp så tidigt på torsdag morgon..
vet inte om man ska kalla det modelluppdrag, men ivf så kommer jag få träffa folk från Amelia redaktionen och träffa en ny proffesionell fotograf, och man vet ju aldrig vart såna möten kan leda en^^ alla nya kontakter inom den här världen är värdefull känner jag, och dessutom kommer jag att synas :D så det ska bli jättekul tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men skoja inte! Det är ju verkligen skitkul! Jag blir helt extas och jag vet ändå knappt vem du är, bara att du är en hött vän till Vicky, haha. ;-)



Lycka till verkligen!

2009-08-22 @ 18:35:49
URL: http://larotika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0