Vecka 1: Friendliness

Jag har 52 kort här hemma som var min mammas. På var och en av korten står det om en egenskap som alla människor har. Tanken är att man när man känner för det ska ta ett kort ur högen och reflektera lite över den egenskapen.

Jag tänkte ta ett kort i veckan detta året ut för jag tycker dom är så bra och mysiga :) Och för att jag verkligen ska komma ihåg egenskapen kom jag på idén att lägga ut det här på bloggen också! Så kan ni som vill också läsa och ta till er :)

Den här veckans egenskap blir:


På baksidan står det hur man praktiserar egenskapen:


Ett jättebra sätt att börja nya året på ju!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag skulle också vilja ha såna kort!

2012-01-03 @ 19:09:30
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0