Ska få fram lite jäklar anamma ur mig!


Jag är rätt trött på mig själv nu. Jag hade ju anmält mig till en elgitarrkurs på Folkuniversitetet med preliminärt startdatum v 5-8. Well, det är vecka 8 nu så jag ringde till dom för att höra vad som händer och fick till svar att det var för få som hade anmält sig och att kursen förmodligen inte kommer dra igång... Besviken. Men, jag är mest besviken på mig själv eftersom jag under de senaste veckorna istället för att öva själv på gitarren hemma tänkt "äh, jag kommer ju börja den där kursen snart, så jag behöver inte sitta med det nu" och kollat på Real housewives of Beverly Hills istället^^ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!

Början på det här året har jag varit fett slapp alltså. Nu får det bli mer ordning här! Ska sätta mig och göra ett schema på när jag ska göra grejer. Jag vill spela gitarr, måla, träna och virka. Så nu ska jag få fram lite jäklar anamma ur mig och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0