Helgen!

Idag tajmade jag och Andreas in solen perfekt mellan 11-13, sen kom det tjocka moln och några stänk regn så sen dess har vi suttit inne^^






Midsommar firade vi med några kompisar hos oss, först under dagen med färskpotatis, sill och lax och jordgubbar. Senare på kvällen kom fler kompisar över, inge vilt utan bara chill liksom. Kvällen slutade med att vi sprang över E18 till MAX och käkade "breaking the law, breaking the law!" :P Min kamera är trasig (bilderna ovan är tagna med Andreas iphone) så jag har inga bilder, men Vicky tog några som jag kommer sno sen och lägga upp här!

Igårkväll var jag och Andreas över till hans mamma och grillade :)

Jag har nu jobbat 2 av 7 veckor! Längtar sååå till semester, men jobbet är kul ändå, dagarna går såå fort! Kanske jag redan har skrivit iof.. Hur som helst, nu ska jag njuta av de sista timmarna av min helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0