Hårakuten!

Igårkväll gjorde jag en sån där dum grej igen då jag får för mig att mitt hår är tråkigt och behöver en uppfräshning, fast jag har inte lust att lägga dyra pengar på det hos frissan så jag gör det hemma^^ Det blev GRÖNT! Okej, inte grön-grön, men typ grå/grönt/mörkblont/ :'( Som tur är har jag världens bästa kille som vet hur viktigt håret är för mig så han pröjsade så jag fick gå till Ekolea idag och få det fixat :) <3


Färgen blev skiitfin! Jag är typ ljusblond med kopparfärgade skiftningar :) (Bry er inte om hårrötterna på första bilden, håret blir jättegult av ljuset inne i badrummet)

Jag ska ALDRIG färga/tona/bleka håret hemma igen! Hon som fixade håret på mig idag var bäst, bara hon som kommer få röra mitt hår hädanefter :*

Kommentarer
Postat av: ART BY LISA LANS

snyggt! Jag har aldrig färgat håret, men om jag skulle få för mig att göra det hade jag nog inte vågat göra det själv

2011-01-20 @ 17:51:09
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Cyt

Jättefint! :)

2011-01-20 @ 20:41:52
URL: http://lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0