Dags att fylla på sminkväskan :)


Med 9 härliga produkter :D Älskar Everydayminerals! Jag hade ju lite tankar om att gå över till Derma Nords smink bara för att dom säljer det på Ekolea där jag köper all hud- och hårvård. Jag fick faktiskt med mig prover från deras foundation när jag klippte mig senast, men den var varken bättre eller sämre än EDM, bara dyrare.. så? Det var iof flytande jag testade, vet faktiskt ingenting om deras puderfoundation, men är inte lika nyfiken längre heller :P
För 300 spänn (298 kr för att vara exakt) fick jag allt detta! Det är visserligen dom små storlekarna jag plockade i varukorgen, men det är bara för att jag vet hur dryga dom är <3
Förutom mina gamla favoriter Intensive fair concealer (supertäckande), Abbotts perk me up concealer (jämnar ut mörka ringar under ögonen) och Beige light tan (mörkare foundation som jag skuggar ansiktet med), så slängde jag ner lite nya grejer :) En color corrector, en setting powder (Bamboo face powder), en eyeliner pensel, ögonskugga och två läppbalsams! Den sista fick jag på köpet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0