Gårdagen klädsel och om filmen^^



Jag tog lite bilder igår innan Andreas kom hem så tänkte bara lägga upp dom :)

Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 var superbra, bästa Harry Potter-filmen hittills! Jag har läst böckerna och alltid blivit så besviken av filmerna av flera anledningar.. För det första så får man inte med ens hälften av boken och viktiga händelser och detaljer glöms bort och för det andra så har barnskådespelarna varit så dåliga, alltså dom som spelat Harry, Hermione och Ron m.fl.
Men inte nu :D Jag tyckte filmen fick med jättemycket från boken, jag saknade ingenting och nu är ju skådespelarna vuxna och dom gör det så mycket trovärdigare! Filmen vad full av action, lite skräck, drama och charm :) Toppen! Längtar tills del 2 kommer!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin du är!

2010-11-20 @ 19:27:09
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0