Talika eyelash conditioning cream - dag 29!

Eller egentligen är det dag 30 och jag hann inte lägga upp bilderna igår^^


Skillnaden från veckorna som har gått: dag 1 - dag 8 - dag 15 - dag 22 och dag 29:

Och här också:


Tänkte skriva en liten utvärdering också vad jag har tyckt om krämen^^
Minus: Man får skaffa en pensel och mascaraborste själv, det kommer inte med. Det svider som fan om man får det i ögonen och mascaran sitter sämre.
Plus: Fransarna blir faktiskt längre! Märker det särskilt när jag ska måla dom, det är inte dom vanliga gamla ögonfransarna man har haft hela sitt mascara-liv liksom :) Dessutom tycker jag dom har blivit lite mörkare i sig!

Jag kommer nog fortsätta använda den på kvällarna då jag kommer ihåg och orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0