Funderar kring ny mobil..

Såhär på morgonen :P Jag har haft samma mobil sen hösten 2006, en röd Sony Ericsson.. Vet inte själva benämningen :P Och jag har 3, vilket funkar toppen för mig eftersom flera av mina vänner har det och vanligtvis ligger min mobilräkning på strax över hundra-lappen (eftersom jag har betalat av mobilen)!
MEN jag skulle verkligen vilja ha en ny mobil som man kan surfa från, kolla och uppdatera bloggen när jag vill, ha spotify på den, mail o.s.v.
Så jag kollade lite vad 3 hade att erbjuda och jag tror jag blev kär i denna faktiskt:

Den verkar ha allt! Bra kamera med autofokus och blixt, höghastighets surf, medföljande minneskort på 2GB, GPS och bra batteritid! Googlade runt lite för reviews och i allmänhet verkar kritiker tycka att det är en allsidig och behändig, lättanvänd mobil :) Enda nackdelen är väl att designen är lite tråkig :P Men det bryr jag mig faktiskt inte om!
Ska kanske in till stan imorgon förmiddag så ska gå förbi en 3 butik och kolla på den IRL^^
Är det någon som har denna eller känner någon som har den som kan ge lite råd? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0