Soft hemma-dag med budget och resor i tankarna^^

Eftersom Andreas fortfarande blir yr lätt och sådär så kom han hem efter att han fick gå från sjukhuset^^ Vi har degat oss i sängen med en massa avsnitt men vi har också gjort våran egen månadsbudget :D Med inspiration från Lyxfällan på tv3 ;)

Tänker förståss inte avslöja vad vi båda drar in och vart vi spenderar pengarna :P Men jag är riktigt nöjd X) Och om jag jobbade ett par kvällar till i veckan på Norstat så skulle vi ha råd med en roadtrip genom hela USA redan i Maj! Hmm..

Vi har också kollat runt på internet på resor X) Vi har ju pratat på att åka med Fredrik och Jennie igen nånstans varmt i April/Maj^^

Ett litet kollage jag gjorde ;)

Andreas har gått ner till Eric nu för att kolla på hockeyn, tänkte jag skulle joina dom faktiskt^^ Vi hörs imorn igen, P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0