Lite shopping :)

Vicky kom förbi förut och hängde lite, sen så bestämde vi oss för att åka in till stan och kika runt lite :) Det fanns endel fint faktiskt, men för idag nöjde jag mig med lite nya underkläder och annat behövligt som ny fuktkräm till ansiktet, ögonsmink borttagning och värmeskydd till håret^^

Det är så kul med nya underkläder :D
La undan en jättefin, vit tröja på H&M, tyckte väldigt mycket om den för den satt så snyggt, var i lite annorlunda material + att jag passar så bra i vitt X) Det enda knepiga var att den var så genomskinlig, och jag vet inte hur man ska bära det ;S Till sommarn kan man ju ha bikini överdel under, det är ju skitsnyggt! Men BH känns så weird.. Särskilt svart/vit BH, isf ska man ha nån färgglad men det är inte riktigt min stil heller.. Kanske ett vitt linne under? Fast det känns tråkigt :P Nudefärgad BH?
Hur skulle ni göra med en vit lite genomskinlig tröja?

Kommentarer
Postat av: Malin

jag kör pa en svart vanlig bh under när jag har vita lite genomskinliga linnen :D

2010-01-14 @ 23:57:48
URL: http://vanodorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0