Giftemål? ;)


Igår när Andreas kom hem från jobbet så umgicks vi en massa utan att se på nå avsnitt eller spela spel, vi bara lyssnade på musik och pratade :) Det var jättemysigt! Det blir ju lätt att vardagarna kommer och går med samma rutiner och under helgen planerar man in en massa saker, utan att man tänker på det. Så det kändes jätte kärleksfullt att bara vara!
Haha jag bad Andreas ranka dom 10 kroppsdelarna på mig som han tyckte mest om eller som han tyckte var snyggast ;D Ska inte gå in på detaljer, men jag blev förvånad över endel faktiskt! T.ex. att min näsa kammade hem första platsen :D Hahaha!
Och inatt drömde jag att vi gifte oss ;) I drömmen var jag 24år :O Och min mamma var med och hade lagt fram min brudklänning :) Och jag var sådär glad och förväntansfull och pirrig som man nog bara är på sin bröllopsdag!

UVIn känns lite bättre idag också :) Ska fortsätta äta mina tranbärstabletter så blir jag nog av med det helt utan att behöva gå till vårdcentralen!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs senare, P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0