Bästa Nyårsaftonen någonsin :D

Yes! Äntligen ett nyårsfirande utan att man är sjuk eller blir sentimental eller startar bråk :P Igår kom gänget över på knytkalas! Största och godaste middagen + efterrätt blev det :D Alla gjorde ett toppenjobb! Sen lekte vi Charader och när matkoman äntligen hade släppt drog festandet igång!
Strax innan 00-slaget gick vi till himlabacken och såg på fyverkerier i vanlig ordning, poppade champagne och skålade! Då fick jag, Ludde och Andreas den briljanta idén att åka stjärtlapp nerför himlabacken XD Och man kan väl lugnt säga att ingen av oss hade klätt oss för snö-bus direkt :P Jäklar vad kallt, haha! Men fan vad kul XD Måste åka mer pulka om vintrarna ju!
Anyways, vi gick hem igen och kom på ett spel där någon får göra en hemlig lista på spotify och så delar man upp sig i olika lag med tillhörande Team namn + ljud och gest^^ Och då ska man alltså göra sitt lagljud och gest när man vet vilken låt det är som Gay-mastern (game-mastern) spelar upp! Superkul var det, alla tyckte det! Även om det var jag som vann alla gånger ;D Sen vart det mer festande och folk droppade av en och en, vid halv fyra var det bara Nilsson, jag, Andreas och Ludde som skulle sova över kvar.. Det vart böghög av allt ihop med jag skrattandes så jag tappade andan ungefär!
Vill inte träffa grannarna idag :P Ska bara äta upp all mat som blev över igår och bota huvudvärken med stilla datorlolande eller möjligtvis lite brädspel senare^^
Inga bilder har jag att visa upp tyvärr, förutom dom jag la upp igår innan folket kom! Det blir så, har jag roligt så är ju kameran det sista jag tänker på :P Det är synd för man vill ju ha minnen från lyckade fester liksom!
Nu ska jag läsa om alla andras nyårsfirande :) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0