100103


Igårkväll blev det att vi festade till det lite, jag, Andreas och Ludde, så idag kom vi inte upp förrän typ 15.30^^ Och vårat internet hänger sig fortfarande varje gång jag ska gå in på blogg.se, (hade tur nu)!
Men jaa, vi har inte gjort så mycket idag :P Eric kom över förut så vi spelade en omgång Puerto Rico igen fast på 4 personer, skitkul! Och jag vann dessutom storslaget :D
Senare ikväll/natt ska vi gå till Statoil och köpa snacks till hockeyn kl 03 inatt! Härligt att vänd apå dygnet :P Tur att jag inte börjar jobba förrän kl 16 imorn!
Förutom detta så har det dykt upp en rolig och annorlunda plåtning planerad i slutet av denna månad! Ska bli lite artsy bilder till en bok :)

Foto; Kristoffer Battisti, fast jag har croppat bilden och gjort den svart/vit bara för skojs skull tidigare idag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0