Torsdag!


Gud vad härligt! Den här veckan blev inte alls så stressig som jag trodde i början :D Det har faktiskt varit en väldigt trivsam vecka med lagom mycket ansträngning vad gäller jobb och lagom mycket tid för intressen och vila :) Vad bra det blev tillslut!
Idag har jag tränat (Zumba Sculpt and toned i vardagsrummet) och tydligen så lyckades min syster vara alldeles för tidig och prickade in att plinga på dörren precis då jag stod i duschen efteråt! Hon ringde mig också men det hörde såklart inte jag :P Så hon trodde att jag inte var hemma och åkte hem till Väse igen, vi som skulle ses på stan senare! Men vi tar't imorn istället och vips så har jag bara några få uppgifter idag! Första var att posta fler tradera paket -Check! Och andra är att Jonna ska kommer förbi senare och klippa håret på mig och Andreas :) Ska se om jag får tid över för att sitta på Skype ikväll också^^

Foto; Rebecka Bergvall

Kommentarer
Postat av: Rebba

Ville bara säga att det där var den finaste bild jag sett på dig. Fantastiskt vacker!

2010-02-11 @ 19:04:14
Postat av: Annica

Jättesöt bild det där ju :O

2010-02-11 @ 19:33:19
URL: http://anmo.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Rebba; Tack så mycket! Nu kommer Rebecka bli glad också :)

2010-02-11 @ 21:15:06
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0